Yıldızlarımı Topla Gecelerimden 

Yıldız düşüyor, yıldızlar düşüyor her gece yastığıma

Senin hayallerinden kayıp gelen yıldızlar yastığıma düşüyor.

Göremediğin, uzanamadığın her yıldız gözyaşı olup yastığıma düşüyor her gece

Çoğu zamanlar diyorum kendime 

“İyisin iyi, dayanabilirsin haydi doğrul şurda güneşe ne kaldı?

Bir bir toplayıp asarsın yine göğe yıldızları,

Her yüreğin özlediği gibi yıldızlar da özlemiştir ayı,

Haydi doğrul ve göğe bak yeniden!” diyorum kendime

İyiymiş gibi hissediyorum.

Ama kötü olasım geliyor işte

Ruhumdaki o asiyi bastırmak için ağlıyorum her gece…

Yıldızlarını düşürüyorlar,

Dayanamıyorum.

Yıldızlarımı düşürüyorlar,

Tutamıyorum.

Ama senin yıldızlarını topluyorum mutlaka her gece…

Yıldızlarım düşüyor benim de ,

Ben de düşüyorum 

Ve senden başka kaldıranım yok..

Doğrulamıyorum.

Gel artık…

Author:

Doktor Adayı 💉

Leave a Reply

