Sevmek Hissi

Hiçbir zaman bizi sevmeyecek, hiçbir zaman hayatımızda olmayacak insanlar için kendimizi yıprattığımız kadar kendi hayatımıza, kendi hislerimize can tüketmedik bundandır bu yıkılmaya yüz tutmuş kalelerimiz.

Herkesin seni seviyorumlarına çok inandık, senin yanındayım hep seninle olacağım falan filan… Sakın bir sevdanın yıkıntılarının altında ezildiğimi sanmayın, ben henüz sevmedim. Ben henüz sevmek hissini çözemedim. 

Sevdiğim zaman bir insanı bir kitabı ya da bir şarkıyı aklım karışıyor. Esasen melankolik ama dışardan bir duvar görünümünde olan ruhumun şirazesi kayıyor. Sebepsizce, gereksizce tüketiyorum kendimi, tüm güzel kelimeleri, tüm güzel hisleri… 

Velhasıl sevin sevelim ama ölçülü sevelim, ziyan olmasın kelimeler…

Author:

Doktor Adayı 💉

Leave a Reply

